- Reaction score
- 73
Förresten jag och min flickvän åker till Stockholm om två veckor där vi kan träffas och skriv några fina platser där vi kan tältaJag ska förstöra dig med min dickduva
Förresten jag och min flickvän åker till Stockholm om två veckor där vi kan träffas och skriv några fina platser där vi kan tältaJag ska förstöra dig med min dickduva
Vad skrattar du åt mannenFörresten jag och min flickvän åker till Stockholm om två veckor där vi kan träffas och skriv några fina platser där vi kan tälta
Om jag kan tappa oskulden till din flickvän. Eller dig ja.@losingbattle88 FÅR VI SOVA ÖVER I DIN LÄGENHET?????
Vi har ju tappat det längesedanOm jag kan tappa oskulden till din flickvän. Eller dig ja.
Inte jag.Vi har ju tappat det längesedan
Jag kan ta hennes mamma också med oss och hon kan vara nyttig för digInte jag.
Kan knulla hennes mammaJag kan ta hennes mamma också med oss och hon kan vara nyttig för dig
Men jag ber dig dröja din tid och vara mer än tjugo sekunder jag vill inte skämmas för digJag kan ta hennes mamma också med oss och hon kan vara nyttig för dig
HahahaMen jag ber dig dröja din tid och vara mer än tjugo sekunder jag vill inte skämmas för dig
@losingbattle88 våldta honomWhat is this f*****g nonsense,
@losingbattle88 våldta honom
dht is absolutely terrible fo the skin man look at bodybuilder on tren or dht deriatie they all age like absolute sh*tI think youre right bro but take care of your health
I’m 100% that minoxidil does something with your skin. More than drying out the skin and vasodilation. It works because its breaks down collagen, what is the one of the reasons for hairloss mind my words bro. Finasterid inhibit also collagen synthesis because DHT stimulates the Fibroblasts.
Same at low doses (2.5), working my way up.When I first started orally I had puffiness around my eyes at 10 mgs but it has gotten better sense then . Maybe my body is getting use to the dose .
Får VI sovai din lägenhet om en vecka jag kan ta med oss en flaska vodka och ge den till dig som ett pris för erbjudandeKan knulla hennes mamma
Only if i can suck your penis and fuk you.Får VI sovai din lägenhet om en vecka jag kan ta med oss en flaska vodka och ge den till dig som ett pris för erbjudande
Kom igen bro inbjuda oss utan att suga av vi kan sova på soffan tillsammans eller även på golvet om du ordnadeOnly if i can suck your penis and fuk you.