- Reaction score
- 2,591
0.25ml is 12.5mg. 10 drops on my pipette is 0.25ml. now you know how to dose.@spring15 give me a answer please, about my questiooon
0.25ml is 12.5mg. 10 drops on my pipette is 0.25ml. now you know how to dose.@spring15 give me a answer please, about my questiooon
How much and how long have u been taking it?Noticing I'm out of breath quicker at the gym, mid set I need to pause and take a few deep breaths in & out to complete the set. Not ideal
Noticing I'm out of breath quicker at the gym, mid set I need to pause and take a few deep breaths in & out to complete the set. Not ideal
How much and how long have u been taking it?
Drop it way down man. Any results btw?10mg a day, and 10 months. Considering dropping the dose
Låt dem vara rappare, Ant Wan är en poetDrop it way down man. Any results btw?
Ska suga av dig.Låt dem vara rappare, Ant Wan är en poet
Och jag säger "Jag är bäst", som de redan inte vet
Förlåt mig men jag gillar bara flickor jag har fått en kyss av en kille från Venezuela men det gillade jag inteSka suga av dig.
Jag matcha med en söt kille från tinder från Venezuela. Han vill flytta till Sverige. Han är 24 år.Förlåt mig men jag gillar bara flickor jag har fått en kyss av en kille från Venezuela men det gillade jag inte
Vad skönt! Men den där kille nästan tvingade mig att kyssas. Först tyckte jag att vi bara var vänner, men sedan upptäcktes det att han ville något mer… men de kilarna från latinska städer är romantiska det måste jag erkännaJag matcha med en söt kille från tinder från Venezuela. Han vill flytta till Sverige. Han är 24 år.
If I didn't shave everywhere but my head I'd belong on planet of the apes :>Drop it way down man. Any results btw?
So you are getting massive body hair gains?If I didn't shave everywhere but my head I'd belong on planet of the apes :>
Head hair I guess slightly less shedding, but I'm using zix topically aswell